Mijn Zaanstad
Met Mijn Zaanstad heeft u toegang tot uw lopende zaken en steeds meer persoonlijke gemeentelijke dienstverlening.
Mijn Zaak
Via Mijn Zaak kunt u:
- Een bericht doorgeven
- Uw contactgegevens wijzigen
- Informatie toevoegen aan uw dossier.
U kunt via onderstaande link een code aanvragen om uw zaak in te zien. Dit kan alleen als u een e-mail adres hebt ingevuld. De code is 1 keer geldig en moet u binnen 10 minuten invoeren. Lukt dat niet, vraag dan een nieuwe code aan.
Heeft u vragen? Bel dan 14 0 75.
Mijn Uitkering
Heeft u een uitkering of bijzondere bijstand ontvangen van de gemeente Zaanstad? In Mijn Uitkering kunt u uw eigen gegevens inzien en inkomsten, wijzigingen en een vakantiemelding doorgeven. Dit kan ook als u tot maximaal 5 jaar geleden een uitkering ontving.
U logt met uw eigen DigiD in via onderstaande link. U kunt dan:
- zien of en wanneer uw uitkering is betaald en ook hoeveel dit is
- zien hoeveel vakantiegeld er gereserveerd staat
- zien of u een schuld heeft bij afdeling Uitkeringen en hoe hoog deze is
- uw uitkeringsspecificaties en jaaropgaven zien: deze kunt u ook afdrukken
- een wijziging doorgeven in uw gezinssamenstelling of op uw adres, verhuizingen
- een wijziging doorgeven over werk
- een wijziging doorgeven in uw vermogen
- een vakantiemelding doorgeven
- uw maandelijkse inkomsten doorgeven en uw loonstrook of specificatie uploaden
Mijn Belastingen
Wanneer u via de onderstaande link inlogt met uw eigen DigiD dan kunt u:
- een automatische incasso afgeven
- een automatische incasso wijzigen of stopzetten
- een betalingsregeling aanvragen
- een bezwaar indienen
- kwijtschelding aanvragen
- uw aanslag(en) en taxatieverslag(en) inzien
- uw openstaande aanslagen betalen via iDeal
- uw adresgegevens inzien
Mijn Schulddienstverlening
Heeft u hulp nodig of heeft u vragen? Dan kunt u langsgaan bij uw Sociaal Wijkteam. Het Sociaal Wijkteam blijft het eerste contactpersoon voor al uw vragen. Zij kunnen u verder helpen en misschien verwijzen naar Kredietbank Nederland.